Veelgestelde vragen
1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Jouw bestelling wordt, als de artikelen bij ons op voorraad zijn, binnen 2 werkdagen aangeboden bij onze vervoerder. Zodra wij het pakket hebben aangeboden krijg je hiervan bericht. Het kan soms gebeuren dat een fles niet beschikbaar is. Na overleg leveren we na of storten we het bedrag van de ‘niet op voorraad’ zijnde wijn terug. Zodra je pakket gereed staat voor verzending ontvang je van ons per email een Track & Trace code, zodat je het pakket ook zelf kunt volgen.
2. Wat zijn de bezorgkosten?
Bezorging binnen Nederland is gratis bij een bestelling van meer dan € 100,-.
Voor bestellingen minder dan € 100,- (binnen Nederland) betaalt u € 12,50 verzendkosten.
Afhalen in onze winkel is mogelijk. We sturen je dan een email bericht wanneer de bestelling voor je klaar staat. Uiteraard mag je ons ook even bellen om na te vragen of de wijn die je wilt bestellen op voorraad is.
3. Hoe kan ik bij jullie betalen?
Als u bestelt via de webshop, dan kunt u veilig betalen via iDeal. iDEAL is een betaalmethode waarmee consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank.
4. Hoe kan ik een product retour sturen?
Als een van de wijnen niet bevalt kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Stuur de wijn in de originele verpakking gefrankeerd retour via PostNL. Ons retouradres is: Barts Wijnkoperij, Nieuwstraat 32 a, 5521 CC Eersel. De kosten van het retoursturen zijn voor eigen rekening. De artikelen dienen in onbeschadigde staat bij ons retour te worden aangeleverd.
Na ontvangst van de retourzending worden de artikelen door ons gecontroleerd en wordt het aankoopbedrag aan je terugbetaald.
5. Heb je een andere vraag?
Stel deze gerust, dat kan per mail contact@bartswijnkoperij.nl of neem telefonisch contact met ons op 0497-514240.